Sziasztok,
pénteken átvett autómat először Fóton töltöttem Superchargeren 20 percig,50KW-tal töltött majd 54Kw-ig emelkedett.30-40%-ról indult a töltés,nem volt több időm,kaptam 150 Km-t kb probléma mentesen.
Szombat reggel volt első utam és megkerestem a Törökbálinti Superchargert,hogy ott töltsek.
Az autó 50KW-tal kezdett tölteni,majd 64KW-ra ment fel.
A hőmérséglet -3 fok körül volt.
30perc elteltével kiszálltam telefonálni,az autó bezárt és arra lettem figyelmes,hogy az autó elejéből ,első kerékjárati ívből,gőz(füst) száll fel égett szag kíséretében.
Gyorsan leállítottam a töltést és megszűnt elérte a beállított 80-81%-ot.
Mindkét alkalommal az autóban a töltés közben enyhe búgás,zümmögés volt tapasztalható mint egy transzformátor mellet állva és hallva.
Tapasztaltatok már ilyet vagy vigyem azonnal szervízbe?.
Szia, a transzformátor-szerű búgás normális, de a füst nem hiszem. A gőz még csak-csak, hiszem melegedés lehetséges, de az égett szag azért nem ideális…
Zaj, búgás stb mind OK.
Füst? Nem OK
A sebességgel sincs gond, hideg akku, elég magas töltöttség, V2 supercharger
Gyors töltéshez kell pár km meg sebesség meg előkondicionálás
nem olyan regen en is lattam egy ilyen esetet TB-on!Nem nezett jol ki!lehet pont Te voltal!A fust miatt en tuti azonnal elvinnem szervizbe es addig nem is villamoznam, max AC-n toltenem.
A bugas az hutoventi vagy szivattyu hang volt az tok ok!A fust baromira nem az szerintem!
udv
Bence
Köszönöm a tanácsokat!
Elvittem a szervízbe,ahol megnézték,emelőre tették és azt mondták,hogy nincs semmi probléma.
Talán a kenőanyagok amik a csatlakozásoknál vannak,ezeknek lehetett valami szaga.
Azóta már kétszer töltöttem,gőz volt de szag nem.
Üdv Mindenkinek
Azert egyszer kondicionald elore az aksikat es akkor a 150 KW-os toltesnek is mennie kell.
Itt van 1 hasonló eset:
Azt írják normális ilyen hideg időben és a hőszívattyú csinálja.