Tesla Account átírási problémák már 6 hete

Sziasztok!Már korábban kértem segítséget Magyarországon kereskedőtöl vásárolt Model 3 Accountjának átírásával, de a mai napig nem sikerült megoldanunk.Írtunk már a megfelelő dokumentumok csatolásával angolul, németül az e-mail címükre, többször beszéltünk velük telefonon, ott azt állítják minden rendben és csinálják majd az átírást,mindig pár napot igérnek, de ez már több mint 6 hete volt. Voltunk Grazba a Tesla szalonban többször is, ott nem tudnak segíteni. Van közöttetek olyan aki ezt már végig csinálta? Sok funkciót nem tudunk használni, kilátástalannak látjuk a helyzetet.Előre is köszönöm a segítségeteket.

Beszéltem velük, van közvetelen kontakt.

Hello Attila,

We have some issues with the system now and have a big back log for the ownership transfer.
The vehicle is on the list and will be moved to your account as soon as possible.

1 kedvelés

Sziasztok.
Én 2019.06.20-án indítottam el a regisztrálást és tegnap, 2019.09.16-án este rendelték hozzá a kocsimat. Nekem model3-asom van. Kitartást, türelmet.

2 kedvelés

Szuper! Üdv innen is, azt hiszem veled találkoztam vasárnap a Laßnitzhöhe-i SC-n :smiley:

Szia. Igen velem találkoztál.
Olvastam, hogy töltési problémák merültek fel nálad.
Sikerült megoldani?

Szia.Köszönöm az információt, legalább nem reménytelen ( csak nagyon lassú. :slight_smile: )

Sikerült, átírták.

1 kedvelés

Nagyon szuper. Gratulálok.

Sziasztok
Agusztus 30-án írtam emailt a teslának és ma rendelték hozzá a kocsimat. 2014 model s 85.