Spotify belépési probléma - Model 3

Sziasztok!
Par napja nem tudok belepni a Spotifyba az autó menüjében. Sem a Tesla accounttal sem saját Spotify felhasználói adattal.
Próbáltam a korábban írt nyelv váltás illetve ujrainditassal, de itt ezek nem segítettek.
Volt/van valakinek hasonló problémája vagy tud valaki esetleg valami megoldást?
Köszönöm előre is!

Szia!

Nálam is fennáll ugyanez a probléma egy ideje.
Találtál rá megoldást ? Én arra jutottam, hogy majd bejelentem a teslanak a hibát valószínűleg távolról meg tudják oldani…
Köszi a válaszod!

Üdv

Szia. Nem jött válasz, és továbbra is fennáll a dolog.

szia!

probald ujrainditani ugy,h kozben nyomod a fekpedalt is!hatha.
ha ez sem megy akkor probald felhivni a konzolon levo budapesti szamot.ha van bent magyar call centeres akkor o fogja felvenni,ha nem akkor angolul kell beszelni.nekem egyszer a 3 g nem jott vissza es igy tavolrol megoldottak.

udv
bence

Szia. Holnap megprobalom. Koszi!

ha nincs meg a budapesti call center szam szolj es kuldom!

b

Szia!

Nálam a fékpedálos újraindítás nem segített.
A magyar számot elküldhetnéd, mert nem teljesen értettem meg, hogy mit értesz a “konzolon lévő budapesti számon”

Köszi.

Üdv
B

a kozepkonzolon van egy telefonszam.annak az orszagnak a helyi tesla telefonszama ahova a kocsit rendeltek (amugy mind ugyanott cseng szerintem csak ez helyi tarifaval hivhato).
+3617008549

Kép

Szia!

Köszi az infókat sikerült megoldani a problémát.
Felhívtam az általad megadott magyar számot (+3617008549) várni kellett felvették kérdeztem van-e magyar nyelvű munkatárs utána nézett, de nem volt így elmondtam neki angolul a problémát.
Az alvázszámnak csak az utolsó 6 számjegyét kérte és rögtön látta hogy melyik ez az autó. Elsőre fenn akadt, hogy nem az én nevemen van hanem másén, de mindennek utána kérdezett és azután megkezdte a “supportot”. Nem ültem a kocsiba megkért üljek be húzzam le a töltőről, vegyem ki az USB eszközöket és a két kormányon lévő gombot nyomjam egyszerre amíg fekete lesz a kijelző. (fék pedál nem kell) Közbe mondtam, hogy ez már megtörtént, de mondta, hogy most is meg kell csinálni sorba amit kér és utána tudja a technikusokkal felvenni a kapcsolatot. Nem oldotta meg a problémát.
2. újra indítás a kijelzőn belül a safety and servicebe van egy “power off” azt megnyomni és várni 2 percet. Azt mondta, hogy egyik újra indításhoz sem kell féket nyomni csak 2 percet kell várni és utána vagy megnyomod a féket vagy kinyitod az ajtót és visszajön a kijelző. Ez a fajta újra indítás sem oldotta meg a problémát mondta, hogy akkor beszél a technikusokkal tartsam… Eközben pár perc után hirtelen bejött a spotify, közbe visszajött a supportos hölgy a vonalba és egyből mondtam neki, hogy jó lett aminek nagyon megörült, mert azt akarta mondani, hogy a technikusok nem látják a hiba okát de hogy újraindítottak valamit távolról is (talán valami modemet mondott, de ezt nem teljesen értettem meg) ami ezek szerint a megoldás volt. Azt is mondta, hogyha előjön többször vagy sűrűn a hiba akkor szervízbe kell majd vinni, mert valami nem jó. Mondtam neki hogy remélem ez nem így lesz, mert Magyarországon jelenleg nincs szervíz. Illetve azt is mondta, hogy legközelebb előjönne ez a hiba úgy hívjam fel, hogy rögtön előtte ilyen sorrendben és így megcsináltam az újra indításokat.
Talán a tanulság hogy mielőtt telefonál az ember bármilyen más szoftveres hibára ezeket rögtön előtte megcsinálja és akkor talán lerövidül a supportos beszélgetés ami nekem mindennel együtt 44 perc lett.

visnor2000 remélem sikerül ezek alapján Neked is megoldani a problémát majd írd meg Nálad is megjavult-e a spotify Premium connectivity

Szép napot!
Üdv
B

1 kedvelés

Szia Berci!

orulok,h megoldodott!Nekem az LTE nem jott vissza napokig,de mondtak,h ejjel adjak neki wifit es reggelre meg is oldottak ameg en aludtam, kocsi az udvaron allt es nem szervizben)!
na majd amikor ilyeneket hajlando megcsinalni mondjuk egy audi,bmw,vw,toyota stb, akkor talan elkezdhetunk arrol beszelni,h 6 vagy 10 evvel vannak “csak” lemaradva a tesla mogott.addig kar is a szot fecserelni a minosegre, mert a tobbi baromsagra amivel a teslat piszkaljak mindig)!
(ezeket a lepeseket egyebkent velem is megcsinaltattak, lehet benne valami,h legkozelebb telefon helyett ezzel kezdjunk)!

udv
B

1 kedvelés

Sziasztok! Elvégeztem a Bercii által irtakat először anélkül hogy hívtam volna őket. Nem segített egyik sem. Aztán pár napot nem is használtam az autót. Közben lejott egy frissítés. Gondoltam hátha megy de elsőre megint csak a login ablak jött be. Ott mint aki már 25x megnyomta a use tesla account gombot és nem történt semmi, megint megnyomtam poenra. És elindult, megy :)).
Tehát nem kellett hívnom a supportot.

Sziasztok

A spotify accountot, hogy tudom valtoztatni?
Most vettem az autot es a regi tulaj accountja fut. Sehol nem talalom hol lehet kikepni belole es a sajatommal belepni
Koszonom elore is
Udv
D

szia!

megnyomod a spotify gombot es amikor a konyvtarakat (albumokat) latod akkor van egy sign out gomb jobb alul.ha azt megnyomod utana be tudod irni a sajatod, vagy ra tudsz nyomni a kocsidhoz jaro use tesla account gombra (utobbit nem tudod telefonon hasznalni mert nem irja ki a jelszot csak belep).
(egyebkent nem is ertem,h ha valaki eladja a kocsit miert nem csinal egy factory resetet…)

udv
Bence

1 kedvelés

Sokan vannak így telefonnal is. Azt sem tudja, hogy hogyan kell vagy, hogy egyáltalán van lehetőség mindent törölni. Pedig az Ő érdeke is.

igen!ez mindket fel erdeke lenne!egyszeruen igy tiszta!

Koszonom szepen