SOS Gumist keresek

Sziasztok!

Gumist keresek, ahol az alábbiakat meg tudnák oldani Model 3-ra:

  • a saját emelőadapteremmel emelik meg az autót (gumipogácsa ami az alvázon kialakított emelési pontokba illeszkedik. gumisok már itt hülyének néznek sajnos… )
  • leveszik a négyévszakos csodákat felnistül, felrakják a szintén felnin lévő téli szettemet
  • a szutyok időre való tekintettel lecsapatják a levett kerekeket és megtörlik - sajnos csak most kaptam meg az autóhoz rendelt gyári téli szettet, nem én vártam ki a takony időt a cserére :slight_smile:

Pécel, XVII / XIII ker. környék lenne az optimális.

Ha van korrekt gumisotok kérlek osszátok meg a cégnevet / címet / elérhetőséget!

Előre is nagyon köszönöm!

Üdv,
Csaba

1 kedvelés

Pécel. Sári gumi a körforgalomnál.

Őket hívtam először, a hölgy a telefonban azt mondta, hogy nem tudja garantálni az adapter használatát, illetve nincs kapacitásuk jelenleg a kereket tisztítani. Sajnos jelenleg nincs másik autó amivel tudnék cipekedni, latyakos kerekeket nem szívesen raknék be a kocsiba, még ha fóliát raknék sem lennék nyugodt. Péntek reggelre volt az első szabad időpontjuk, amit le is foglaltam, ha mást nem találok akkor maradok náluk.

Beszélek reggel a Józsival :slight_smile:

Előre is nagyon köszönöm! :slight_smile:

1 kedvelés

@Emp Mozgógumist ajánlom!

1 kedvelés

Pécel elesett :frowning: Reménytelen

@teslasok Azért hálásan köszönöm, hogy megkérdezted! Annyit elárulnál hogy melyik része volt esélytelen? Mert még nem mondtam le az időpontomat péntekre, ha emelni nem tudják úgy ahogy szeretném akkor viszont felhívom őket hogy sztornó. A gyors mosás / törlés is fontos lenne… de lehet ez a mozgógumis lesz most a legjobb választás (köszi szépen @mlaszlo !)

Most olvastam el mégegyszer… Gyakorlatilag ezt én magamnak háromszor megcsináltam a héten… Kell két tonnás karos emelő (7999Ft) meg egy 19-es kerékkulcs (3999Ft). Kis gyakorlás után kerekenként 10 perc alatt van :smiley:

Mélygarázs vagy tágas garázs előny. De a kerékcserére akár egy plázába is be lehet állni ha cudar az idő éppen. A távoli sarokban mindig van hely!

2 kedvelés

@STom Köszi, hosszútávon mindenképp megfontolandó :slight_smile: Gondolom centírozni külön hordod a kerekeket. Én jobb szeretem egyben letudni gumisnál, pont még a Model 3 érkezése előtt rakattam a téliket (a már azóta eladott) dízeles vasra, és ott levételkor pont volt egy menetszakadás az egyik csavarnál. Egyből tudtak adni polcról egy méretpontos cseredarabot. (pont a fentebb említett péceli Sári Guminál volt ez, teljesen elégedett voltam velük… azt is megértem hogy főszezon van és nincs kapacitás az “extra” igényekre… mondjuk simán kifizettem volna két időablakot is ha ez opció lett volna… na mindegy, így jártam)

@mlaszlo ismét köszönöm a tippet, ő volt a nyerő! Korrekt srác!

Szívesen!

Én pont azért nem viszem gumishoz a komplett kerekeket cserélni, hogy ne legyen menetszakadás :wink:
Nekem az lett volna az extra a gumis(ok)nál, hogy ne levegős kulccsal csavarozzanak, de én meg azt a gumist nem találtam meg :wink: Elég sok autó, gumi garnitúrán túl vagyok (volt hogy naponta(!) több), a gyakorlat azt mutatja, hogy hamarabb megérzem ha gond van mint a centírozó.

@STom A te javaslatod is megfogadtam, túl nagy macera volt ez hogy rendszeresítsem :slight_smile: Már meg is rendeltem a nyomatékkulcsot, kerékékeket, breaker bart. Alacsony profilos emelőkből most válogatok, az is lesz! :slight_smile:
Gyakorlati kérdés: Model 3-nál 129 ft/lb a gyári specifikáció, emberi mértékegységre számolva az 174nm. Erre is kértem a Mozgógumis urat, igen meglepődött rajta, azt mondta kamionokat nem szokott ennyivel húzni, de megcsinálta. Te mennyivel szoktad meghúzni a csavarokat?

Igen, 174 Nm tényleg nagyon magas. 110-re emlékszem egy nagyobb GT autómon, azt is sokallták annó.
Kézzel csinálom, nem mérem nyomatékkulcssal. Igyakeszm csavaronként hasonló szögben, testsúlyt beleadva de egyenletesen lehúzni.