Model S légrugó vagy sem

Mennyire problémás a hosszú első túlnyúlás / nem túl magas hasmagasság és a nem légrugós felfüggesztés?

Gondolok itt a meredekebb (pl. lakótelepi) fekvőrendőrőkön áthaladásra, vagy időnként földutakon közlekedésre.

@TESLAFRANK szerintem tud ebben a kérdésben segíteni

Én mindkettőt használom. Szerintem a légrugós hasznos, mert sokszor jól jön a megemelhetőség. De a légrugó nélkülinek a rugózása számomra komfortosabb, lágyabb, azaz kényelmesebb. S talán kicsivel magasabb a pozíciója, mint a légrugósénak normál állásban. Annál a fekvő rendőrnél ahol szinte mindennap átmegyek a légrugóssal néha hozzáér (normál állásban), a légrugó nélküli viszont simán elmegy felette.

1 Like

köszönöm szépen! akkor légrugó nélkülit veszek, eggyel kevesebb dolog ami elromolhat.

1 Like

Nekem nagyon meredek a garázs feljáróm, ha többen ülünk az autóba, akkor lépésben is néha leér az alja. Kb. pont annyira, mint a Superb kombinál. Fekvőrendőr és egyéb akadály még nem okozott gondot.
2014.03-tól van egy titán pajzs az akksi védelmére, ha annál korábbi autót veszel, akkor nézd meg, benne van-e, ha véletlen nincs, ingyen felszerelik.

Másfél hónap tapasztalat után megválaszolnám magamnak is: Budapesten ill. észak-olaszországban használva eddig egyetlen egy fekvőrendőr vagy mélygarázs sem volt, ahol fennakadt volna az autó, az aggodalmam teljesen feleslegesnek bizonyult. Eddig egy meredek hegyvidéki utca volt, ahonnan kicsit necces volt lejönni és az utca végén visított az autó hogy álljak meg, de végül ott sem ért le az eleje.

nekem BP peremkerületében már rengeteg helyen jön a “Raising suspension based on location” üzenet.
Persze ott, ahol én mannuálisan fel szoktam emelni.
Nem is tudtam, hogy tud ilyet.
De nagyon tetszik :slight_smile: