Milyen autót vegyek?

Sziasztok! S / 3? Ez a nagy kérdés :wink:

Használt S-ben gondolkodunk 15 millióig (3 gyerekülés el kell férjen hátul), más különösebb feltétel nincs :slight_smile: tehát a kérdés, hogy napi városi 40-50 km (ovi/suli/bolt/home) futás mellett mit javasoltok?

  • idősebb és kevesebbet futott pl: 2014.06-os 107k km
  • vagy hogy tovább éljen a 8 éves gari viszont van benne mondjuk 200k km. Meddig él pl az aku: év v töltési ciklus a mérvadó?
    Felszereltségben javaslatok, tippek? Pl a panoráma tető miatt nem kell több klíma (ezáltal hatótáv csökkenés), mert különben megfő a kölkök feje hátul? Összkerék / hátsó? Amennyire látom az S 85-ök hátsósak. De miért van ilyen durva szórás a teljesítmények között 270, 278, 285 kW (valós vagy elírás)?
    Esetleg egyéb tipp, ötlet, javaslat?
    Köszi szépen előre is a segítséget, válaszokat! :smiley:
    üdv
    lev

Szerintem a Model 3-ban nem minden féle 3 ülés fér el egymás mellett.

Itt van 1 fotó:

Azt írja hogy egyik sincs isofix-vel rögzítve, és a két külső fixen be van kötve és a gyerekek beülnek és bebújnak a biztonsági öv alá. :wink: Hiszen nem férsz oda hogy becsatold.

3 gyerekülést csak úgy tudok elképzelni ha 2 hátul, egy elől.

Itt 1 másik fotó is

3 rendes méretű, fejtámlás gyerekülés az S-ben sem fér el. Keskeny ülések kellenek. Hiába széles az autó nem tudod rendesen kihasználni a helyet a formázott hátsó pad miatt.

Becsatolás még sima ülésmagasítóval is macerás, érdemes öv hosszabbítókat használni.

A Model 3 csomagtartó nyílása és azáltal pakolhatósága szerintem borzasztó, nálam az is a Model S felé vitt.

Köszönöm szépen az infókat!
Az nyilvánvaló, hogy ISO-fixeseket nem lehet egymás mellé tenni, de mikor szükség úgy hozta, egy lacettibe is begyömöszöltem 3 gyereket ( 2 GY ülés + 1 kagyló), biztonsági övvel rögzítve a 125 cm-es padon. Inkább csak ab ovo kérdésként, hogy az S tágasabb hátul, mint a 3as.
Esetleg a többi kérdésre válasz? :smiley:

ISOFIX nélkül sem fél el három, mert az ülések széle eléggé felfelé kunkorodik, nem lehet kirakni a szélére az ülést, plusz a fejtámla is beakad az ajtóba. De ki lehet sakkozni olyan kombinációt ami működik.

A sima 85 hátsó kerekes, a 85D az összkerekes és 2015.02-től létezik. Összkerekesnek kisebb az első csomagtartója. Futóműve mindegyiknek tönkremegy, csak másképp. A teljesítmény az akkutól, akkuállapottól is függ, a hahu-s hirdetéseknél meg valószínű az eladó is csak beírt valamit amit talált a neten. A motor névleges teljesítménye a hátsókerekesnél 69kw (nem elírás).

Az AP nélküli, tehát 2014.10 előtti autókról azt hallottam, hogy több a gyerekbetegségük.
Panoráma tető jó, nem ég le senki haja tőle, nagyon erősen szűri a meleget.

Légrugó lehet hasznos, ha olyan helyen jársz, de nekem pl. nincs mert keményebb és plusz egy dolog ami elromolhat. Olyan nagyon sok opció nincs ebben az időszakban. Van prémium hang, ülésfűtésnél van variáció, hogy csak elől vagy hátul is, esetleg van kormányfűtés is.

Köszönöm a sok infót!
A futómű a szuper magyar utak miatt rottyan meg, vagy típusbetegség?
Hol érdemes akkor még keresni autót, ha nem a hahu-n?
Esetleg arra még valaki tud bármit írni, hogy az akkuk élettartamánál a feltöltési ciklus vagy az évek száma a mérvadóbb?
Magyarán: a sokat futott újabb vagy a megkímélt korosabb autó a jobb?

Köszi szépen

Tipusbetegség. A hátsó kerekesnél elől, az összkerekesnél hátul fárad el. El tud ebben is romlani pár dolog, de messze nem olyan para a sok kilométer mint fosszilisnél.

A kérdésedre nem tudom a választ, de én megvettem (hollandiában) viszonylag sok kilométerrel, nem túl újat, és így is 95%-os az akku.

Nem romlik vészesen az akku, nem olyan gáz mint pl. egy leaf esetén. A leaf nálunk most második autó és hiába fiatalabb, sőt annó újonnan vettük és figyeltünk a töltésre, meg fele annyit se futott mint az S, mégis sokkal rosszabb állapotú az akku.