Melyik használt Model S-t válasszam?

Sziasztok!
Az utóbbi időben beleástam magam az elektromos autók világába és arra az elhatározásra jutottam, hogy lecserélem a mostani autóm egy használt Tesla Model S-re. Az alap követelményeim: lízingelhető, kevés km, ingyenes Supercharger.
Tudnátok segíteni, hogy melyiket lenne érdemes választani a következőek közül:

  1. Model S75
  • 2017 / 04
  • 45.000 km
  • Autopilot 2
  • 22kW gyorstöltés
  • első generációs félbőr-félszövet ülés (ergonómia mínusz, de kinézet plusz számomra)
  • ár: 55.500 EUR
  1. Model S75
  • 2016 / 11
  • 59.500 km
  • Autopilot
  • második generációs fekete bőr ülés (ergonómia plusz, kinézet nekem mínusz mert az ülőlap oldalán már kicsit megrogyott a bőr)
  • ár: 56.000 EUR
  1. Model S75
  • 2017 / 04
  • 85.000 km
  • Autopilot 2
  • második generációs félbőr-félszövet ülés (ergonómia és kinézet is plusz számomra)
  • ár: 52.000

A nagy kérdés, hogy mennyit ér meg az, hogy az autó még 1 vagy 2 évig garanciás legyen? Az első autó még kb 2 évig, a második még 1 évig lehetne garanciás. @teslasok
Előre is nagyon köszönöm a válaszokat, tanácsokat.

Üdv,
Tibor

Szia !
Ezek mindegyike “facelift”, az újabb módosított karosszéria (új elejű). Tehát az elsőnél nem lehet 22kW a töltés mivel azokban már mindegyikben a 3. gen. töltőrendszer van (max 11 vagy 16,5 kW). Az AP2 többet tud és hasznosabb is lehet a későbbiekben is,mert a hardware és a 2-2 oldal kamera is benne van már. Ritka volt a sima (hátsó kerekes) 75-ös, biztos hogy egyik sem D (összkerekes)?
Kérdés az is hogy tényleg aktív-e bennük az Autopilot vagy csak fizikálisan van bennük? Illetve hogy a SUC (Supercharger) használat ingyenes-e, mert a 75 javarésze már fizetős volt.
Szerintem a teljes körű garancia nem annyira fontos, mert a kisebb problémákat itthon is megoldjuk magunknak. Nagy gondok meg nem szoktak lenni. Az akku és a hajtáslánc meg úgy is garanciális 8 évig…

TESLAFRANK
Köberl Feri

Szia @TESLAFRANK,
Köszönöm a válaszod. Az első az papíron S60, amit szoftveresen bővítettek 75re, a másik kettő nem tudom, hogy ugyanilyen-e. Az első és a harmadiknál az Autopilot 2 aktív, illetve mindegyikhez jár ingyenes SUC. Ami még az első mellett szól, hogy 2 szett felni jár hozzá téli és nyári gumival (a téli vadi új), igaz új a teljes ár 57.000.
Gyakorlatilag a harmadik is kb 54-re jönne ki, ha veszek hozzá egy plusz szett felnit és gumit. Tehát 3.000 euró a különbség, 2 év garanciáért cserébe. Nem tudom melyiket válasszam.

A felszereltsége jobb valamelyiknek (légrugó, hifi, tetőablak, felni méret)?

Mindegyik 19”-es felnikkel van, aminek fogyasztás szempontjából jobban is örülök. Az elsőhöz ugyebár 2 szett járna, a többihez csak 1.
Hifi, légrugó egyikben sincs, napfénytető viszont van mindegyikben.
Az elsőben és a harmadikban nincs elektromos csomagtartó nyitás, a másodikban utólag építették be. (mennyi lehet egy ilyen utólagos beépítés költsége?)
A másik nagy kérdés, hogy mekkora különbség van a 2017-es 1. és 2. generációs ülések kényelme között (fél bőr-fél szövet esetén)?

Az üléseknél az első és második (next generation) között volt nagy különbség. Megjegyzem nekem a legelső a legkényelmesebb még mindig, de ez megosztó kinek melyik. A második és harmadik (mozgatható a fejtámla magassága is) már nem különbözik nagy mértékben egymástól.

Az első autót választottam, és nagyon örülök neki :slight_smile: És valóban nagyon kényelmes az első generációs ülés.

1 kedvelés