Forced software update?

Sziasztok,

Tegnap végre átvettem a Model 3-amat, amin 2020.4.1-es szoftver van. Útközben jelezte, hogy elérhető a 2020.8.3-as, kapcsoljam wifi-re. Azóta (majdnem 1 napja) azt írja, hogy a szoftver töltődik, a zöld csík a legelején van, de nem megy tovább. Bármi ötlet a letöltés gyorsítására - persze az autó végig wifin volt.

Egyszer csak elindul. Nálam is volt ilyenre példa

Köszi, reménykedek :slight_smile: Annyira “nem érdekli” az update, hogy ha nincs töltőn, simán elalszik és kész, hiába van wifi-n.

Szia . . .

Nálam is volt ilyen. . . Én felhívtam az (ASZTRIAI) szervízt és manuálisan kiküldték rá újra úgy indult el csak. De azóta működik minden tökéletesen.

Bejelentkeztem szervizre, erre küldtek egy SMS-t, hogy: “Dear Tesla Customer, it seems that your vehicle does not have a stable connection to the Internet. Please connect your vehicle with a stable and strong WIFI signal at your home (VPN capable). This should help your vehicle to get the latest update. Your Tesla Service Vienna Team”. Tekintve, hogy legalább 3 féle wifivel próbálkoztam, ebben nem nagyon hiszek. Lehet a végén ebből is telefonálás lesz…

Tudnak pusholni, tehát újra piszkáld őket!

Siker, valószínűleg belepiszkáltak, mert egy ideig azt mondta, nincs frissítés, majd újra “felfedezte”, és le is szedte 5 perc alatt. Az install 25 perc volt.

2 kedvelés