Ez a német Model S már több mint 900 000 kilométert futott

Talán már két benzines autó is kilehelte volna a lelkét ekkora futásteljesítmény alatt, de ez a német Model S még 900 ezer kilométer felett is húzza – ráadásul a hajtásláncon még él a garancia. Hansjörg Gemmingen sem magáról, sem az autóiról nem árul el túl sokat, de ami biztos, hogy a Model S P85-öse vezeti a legtöbbet futott Teslák listáját. A német úriember egyébként az első és a harmadik helyet is a magáénak tudhatja, hiszen a Model S-e és a 620 ezer kilométert futott Roadstere közé csak a kaliforniai Tesloop Model S 90D-je tudott beékelődni, 724 ezerrel.
A Tesloop csapatával szemben a német férfi nem teszi közzé a szervízlistát, vagyis hogy ennyi kilométer után miket kellett cserélnie a Teslában, de ami biztos, hogy a Model S P85 aljában már a második akkumulátorcsomag fekszik.
A hajtásláncnál felbukkanó esetleges problémák szervizelését még ennyi kilométer után is a Tesla állja, hiszen arra még legalább két évig érvényes a kilométerkorlátozás nélküli garancia. Meglepő, de ilyen ütem mellett az autó már bőven egymillió kilométer felett jegyez majd, miközben egy esetleges hajtásláncbeli problémát még mindig a Tesla fizethet.
Azt nem tudni pontosan, hogy mire használják ezeket az autókat, de ami biztos, hogy gyorsan szaporodnak bennük a kilométerek. A Model S-ben május 9-én még ”csak” 850 ezer kilométer volt, ami igen rövid időn belül ugrott 900 ezerre. Ez komoly terhelés lehet az akkumulátorcsomag számára, hiszen szinte kizárt, hogy így az autó nem kapna napi legalább egy, de inkább két villámtöltést. A kaliforniai Tesloop esetében megesik, hogy naponta akár háromszor vagy négyszer is beállnak egy Supercharger töltőállomásra, ami bizonyítottan egyáltalán nem kíméli a Teslák celláit.

Az igen! A passatomba is ennyi volt,minden hiba nelkul, tdi. Igaz gari mar nem volt ra :smiley: