Erdemes e Kanadabol behozni M3-at hazkoltozes reszekent

Sziasztok!

Kanadabol koltozom haza kb. 8 honap mulva, kerdesem, erdemes volna hoznom egy alap 3-as modellt magammal? Tudtommal nincs regisztracios ado, es vammentes is lenne, hiszen a hazakoltozes reszekent tortenne a dolog.

Erdeklodnek, hogy milyen atalakitasokra lenne szukseg az europai forgalomba helyezeshez? Ugy tudom, hatsolampa cserere lesz szukseg a sarga index eloiras miatt, de van e egyeb fontos kovetelmeny aminek meg kell felelnie majd? 2019-es standard range plus modellrol van szo, kb. 4000 km-rel.

A masik kerdes, hogy kb. mennyiert lehetne eladni (nyilvan a minimalisan kotelezo forgalomban tartasi ido lejarta utan, ez ugy tudom 6 honap, de lehet, hogy 12). Nyilvan megprobalnam alacsony km-en tartani az autot, hogy minel magasabb lehessen a profit, ha lesz egyaltalan… Kb. 48 ezer kanadai dollarert tudom megszerezni es a konteneres szallitas kb. 3 ezer kanadaibol kijon.

Elore is koszonom a valaszt!

Udv

A töltő kábel csatlakozása más, azt is kell cseréltetni. SUC regisztráció elvileg hordozható.
De hamarosan írnak a kollégák aktuális tapasztalattal :wink:
@Gyorgy_Zambelly Tudja a technikai oldalát.
De ha jól emlékszem akkor Attilának @teslasok is amerikai volt az első Model 3-asa.

Ha az autó 6 hónapnál fiatalabb, VAGY ha kevesebb mint 6000km van benne, akkor 27%áfát kell rá fizetned!
A vételről szóló számla összegére.
Vagy ha nincs meg a számla, vagy ha a NAV azt gondolja, hogy hamis, akkor ő állapítja meg az értékét.

Szerintem nincs olyan, hogy minimálisan forgalomban tartási idő.
Ha megvan a magyar forgalmija, akkor eladhatod.

Nem vagyok benne biztos, hogy lesz profit…

Mivel hazakoltozesrol van szo, ezert AFA es vammentes. A feltelel, hogy Kanadaban kellett eletvitelszeruen elnem legalabb 13 honapig (21 eve vagyok kinnt), illetve, hogy a hazakoltozes elott 6 honapig a tulajdonomban kellett lennie forgalomban, majd a hazateres utan egy evig szinten a tulajdonomban kell maradnia. Csak regado van rajta, de mivel elektromos, lehet, hogy az sincs. Viszont ezt a valaszt kaptam a bp-i Tesla Universal Leasing-tol:
Kérdésére válaszolva több átalakításra lenne szükség a forgalomba helyezéshez.

  • Charge port bemenet európai minősítést kell kapjon.

  • Inverter átalkítás

  • Internet szolgáltatás átalakítása

  • Autopilot újrakalibrálása

  • Európai minősítés a felhasználónak

  • Hátsó lámpa csere

Ennek körülbelüli összege bécsi szerviz információk alapján: 10-15.000 EUR

Na, ezek utan tuti nincs profit :frowning:

Hozz egy Model S P100D ludicrous-t, minden rápakolható opcióval. Annak az ára már elbírja az átalakítás költségét :wink:

Szia! Egy Model S átalakítással sokkal jobban jársz (olcsóbb)

Hozz vele egy “pár szett” felnit…
Bár nem tudom, hány szettből jönne ki a 10-15e EUR profit, amit utána ráboríthatsz az autóra.

Ezt kifejtened bovebben? Miert es mennyivel szerinted? Koszi

Persze, csak a penztarcam nem birja kivarni a masfel eves tulajdonlas koltsegeit… :frowning:

Egy ilyenhez mit szolnal?
https://www.autotrader.ca/ico/tesla/model%20s/calgary/alberta/5_46377510_200411283118706/?showcpo=ShowCpo&ncse=no&ursrc=pl&urp=1&urm=7&pc=V1W1T8&sprx=1000

Lehet, h érdemes megnézned valami régebbi, olcsóbb autót is, hátha azon nagyobb hasznod lehet. Leaf, Fiat e500, stb.
Jászberényben lakik Muhari Tamás, ő hozott magának így hazaköltözéssel Leafet, kb 3-4 éve. Ő gyárt/forgalmaz töltőkábeleket és csatlakozókat, azt nem tudom, hogy Teslához is vagy sem, a régebbi autókhoz biztosan.