A Tesla Superchargert telepített a Nürburgringhez

A Tesla továbbra is gőzerővel tesztel a Nürburgringen, vagyis azon a kihívó aszfaltcsíkon, ahol a Porsche Taycan nemrég új négyajtós villanyautó rekordot állított fel. Egyesek szerint a napokkal ezelőtt bejelentett Plaid hajtáslánccal szerelt Tesla Model S prototípusa már bebizonyította, hogy verhető a Porsche elektromos köre, ám hivatalos eredményre leghamarabb csak a jövő héten számíthatunk. Néhány pletyka szerint ugyanis a Tesla a jövő héten kapott időpontokat arra, hogy nekifusson egy hivatalos rekordkísérletnek.
Mindeközben a tesztek folyamatosan pörögnek, a Model S pedig bár a legnagyobb hatótávú villanyautó a piacon, mégsem bírhatja túl sokáig, ha a több mint húsz kilométeres versenypályán nyúzzák. Érezte a Tesla is, hogy utánpótlásra lesz szüksége az akkumulátornak, de nem aprózta el, hanem egyből egy Supercharger töltőállomást telepített a pálya mellé.
A nürburgringi Supercharger elsőre csak egy ideiglenes mobil megoldásnak tűnik, ám az electrek rákérdezett, és kiderült, hogy marad a pályamenti Tesla-töltő. Ennek ellenére a két oszlop a telepítés után két nappal sem szerepel a Tesla térképén.
A Tesla autóinak egyébként is szükségük van a teljesen feltöltött akkumulátorra a legmagasabb teljesítmény eléréséhez, ahhoz pedig, hogy pöröghessenek a tesztek, egyértelműen egy eredeti Tesla-töltőre volt szükség.
A versenypálya melletti Supercharger tehát marad, és szolgálja a ringre látogató Teslákat. 2021-ben várhatóan az új Roadstert is megmérettetik a „zöld pokolban” és nem kizárt, hogy az a prototípus is ugyanitt tölti majd tele az aksiját.
1 kedvelés

Vajon publikus a hozzáférés? Ki megy arra tesztelni?!

Bárki, csak fék legyen a Teslán, gyári elég gatya.

Ja, nem a ringre csak az SC-hez :wink:

Véleményem szerint abszolult túl van értékelve maga a pálya. Aki vezetett már sokat hegyi utakon annak semmi extra…

1 kedvelés