A második év tapasztalata

Tavaly is megírtam a tapasztalataimat itt Az első 1 év tapasztalata – Tesla Model S 75D, így most íme a második év. A használati szokások nem változtak, az éves km lett egy kicsit kevesebb, 39 ekm-t mentem vele ez idő alatt. Február végén upgradelték az első hajtást gariban, amit én visszahívásnak neveznék, de csak annak csinálják meg, akinek panasza van, tehát ennyiben különbözik a hagyományos visszahívástól. A nyári gumikat április elején cseréltem, a gyárival teljesen megegyező Michelin PS3 Acousticra.(Ez a Marsonál 380 eFt volt)
A fizetős töltőkről időközben a hazai Sc bővülés következtében áttértem az otthoni és Sc kombinációra. Decemberben napelemeket fejlesztettünk 12 kW-ra, januárban belépett egy Renault Zoe fogyasztási oldalon, így a komplett “üzemanyagköltség” 47.000.- Ft-lett.
Az autóban a zajszint vagy a futómű állapota nem változott semmit.
Az akkudegradációról a véleményem egy kicsit megváltozott, mert arra lettem figyelmes, hogy az akkukapacitás a hőmérséklet függvényében változik. Tehát nem biztos, hogy az akku degradálódott , lehet csak hidegebb volt. A képeken látszik , hogy idén 6 km-rel kevesebb az 58%, ugyanolyan 194W/km fogyasztás mellett, de 30 helyett csak 24°C volt az idei kép készítésekor . Tehát nem biztos, hogy 3%-t avult volna az akksi…

2 kedvelés